Skip to content

PRODUKTY - Samochody osobowe

Terminal GPRS S8.3

Wersja Terminala serii 8 posiadająca wszystkie funkcjonalności oferowane przez S8.2 – lokalizacja, wejścia, wyjścia, one-wire – i dodatkowo zapewnia podłączenie do magistrali CAN i odczytuje informacje logistyczne.

  • GSM/GPRS Modem 850/900/1800/1900 MHz SIMCOM/QUECTEL z funkcją JAMING
  • Modem 3G (Global) / LTE-M (Global) Quectel
  • Odbiornik GPS Quectel L10/L70 z funkcją ANTY-JAMMING
  • Wbudowany moduł odczytujący dane z magistrali CAN (J1939, J1708, J1587, FMS, OBDII) – ponad 750 pojazdów obsługiwanych! (pełny opis modułu CAN na oddzielnej karcie katalogowej)
  • Opcjonalnie możliwość podpięcia pod magistralę K-Line (D8) w celu czytania statusów tachografu oraz numerów kart kierowców (na wyłączonej stacyjce również!)
  • Podtrzymanie kluczowych parametrów pracy urządzenia: czasu, danych z GPS (dane nigdy nie giną – nawet po odcięciu zasilania!)
  • Zaawansowane filtry wejść analogowych (pływaki analogowe, sondy paliwa) z podtrzymaniem danych po utracie zasilania głównego
  • Aktywna zewnętrzna antena GPS (3 metry/SMA)
  • Zewnętrzna 4 zakresowa antena GSM (3 metry/SMA-RP)
  • Zegar podtrzymania wewnętrznego RTC (Real Time Clock)
  • Port komunikacyjny RS-232-TL (opcjonalnie: RS-232, RS-485)
  • Wewnętrzny akumulator 550 mAh (opcjonalnie); Kontrola ładowania
  • Obudowa ABS: 89x63x30 [mm]
  • Pamięć na 24.000 zdarzeń (do 48.000 zdarzeń)
  • Sygnalizacja diodami pracy GSM oraz GPS
  • Pełne wsparcie protokołu 1-Wire DALLAS (do 6 termometrów, identyfikacja kierowcy, DALLAS, RFID)
  • Alarm o odłączeniu anteny GPS – monitorowanie w czasie rzeczywistym
  • Obsługa dedukowanego modułu Wi-Fi produkcji Albatross, który umożliwia komunikację Terminala GPRS S8 z komunikatorem/tabletem za pomocą sieci WiFi
  • Pełne wsparcie dla obsługi technologii Mobileye
  • Pełne wsparcie rozwiązań MDAS MOVON
  • Autorskie rozwiązanie zabezpieczenia wejść urządzenia (zasilanie, wejście sygnału stacyjki, wejścia analogowe) – wejścia te odporne są na uszkodzenia (np. przepięcia w instalacji pojazdu)
  • Przyrostowy firmware – kompatybilny wstecz, zawierający zawsze wszystkie funkcje urządzenia, co gwarantuje łatwość w zarządzaniu wersjami oprogramowania. Pliki do aktualizacji dostarczane są bezpośrednio do partnera w celu dalszej aktualizacji za pomocą serwera FTP
  • Otwarty protokół komunikacyjny oraz zdalne wsparcie inżynierów w czasie rzeczywistym (Skype) ułatwia proces wdrożenia. Rekordowe wdrożenia protokołu mają miejsce w kilka dni!
  • Opcjonalna obsługa czujnik 3D w celu wykrywania wypadków, holowania, stłuczek na parkingu
  • ImmoDALLAS – czyli dodatkowe zabezpieczenie pojazdu klienta. Urządzenie załącza wyjście w przypadku wykrycia braku autoryzacji (DALLAS, RFID). W urządzeniu istnieje możliwość zapisania do 256 numerów identyfikacyjnych kierowców!
  • Wykrywanie sygnału stacyjki za pomocą dedykowanego wejścia analogowego, napięcie zasilania głównego lub z magistrali CAN
  • Możliwość wdrożenia dedykowanych funkcji logicznych, komend, opracowania obsługi modułów na życzenie Partnerów w przypadku nawiązania współpracy
  • Możliwość podłączenia nawigacji Garmin za pomocą konwertera sygnału RS-232 na RS-232-TTL
Strona producenta: ZOBACZ

Terminal GPRS FM23​

Urządzenie FM23 jest prostszą wersją S8.2

  • Modem GSM/GPRS: 850/900/1800/1900 MHz SIMCOM/QUECTEL z funkcją JAMMING
  • Wewnętrzna czterozakresowa antena GSM 850/900/1800/1900 MHz
  • Odbiornik GPS Quectel L70 z funkcją ANTY-JAMMING
  • Zewnętrzna aktywna antena GPS (3 metrowa/złącze SMA)
  • Urządzenie w 100% zgodne z protokołem Terminali GPRS S8 (komendy, ramki danych)
  • Wewnętrzna bateria do stałego podtrzymania zegara czasu rzeczywistego (RTC)
  • Podtrzymanie kluczowych parametrów pracy urządzenia: czasu, danych z GPS (dane nigdy nie giną – nawet po odcięciu zasilania!)
  • Zaawansowane filtry wejść analogowych (pływaki analogowe, sondy paliwa) z podtrzymaniem danych po utracie zasilania głównego
  • Port komunikacyjny RS-232-TTL (opcjonalnie: RS-232 RS-485)
  • Zintegrowany/wewnętrzny akumulator (Li-Polymer) z kontrolą ładowania i wykrywaniem braku akumulatora (opcjonalnie)
  • Obudowa ABS: 60x50x30 [mm]
  • Pamięć archiwum – minimum 24.000 zdarzeń (do 48.000)
  • Diody LED sygnalizujące siłę sygnału GSM oraz ilość satelit GPS
  • Pełne wsparcie protokołu 1-Wire (6 termometrów, identyfikacja kierowcy, DALLAS, RFID)
  • Alarm o odłączeniu anteny GPS – monitorowanie w czasie rzeczywistym
  • Obsługa dedykowanego modułu Wi-Fi produkcji Albatross, który umożliwia komunikację Terminala GPRS S8 z komunikatorem/tabletem za pomocą sieci WiFi
  • Pełne wsparcie dla obsługi technologi Mobileye
  • Pełne wsparcie rozwiązań MDAS MOVON
  • Autorskie rozwiązanie zabezpieczenia wejść urządzenia (zasilanie, wejście sygnału stacyjki, wejścia analogowe) – wejścia te odporne są na uszkodzenia (np. przepięcia w instalacji pojazdu)
  • Przyrostowy firmware – kompatybilny wstecz, zawierający zawsze wszystkie funkcje urządzenia, co gwarantuje łatwość w zarządzaniu wersjami oprogramowania. Pliki do aktualizacji dostarczane są bezpośrednio do partnera w celu dalszej aktualizacji za pomocą serwera FTP
  • Otwarty protokół komunikacyjny oraz zdalne wsparcie inżynierów w czasie rzeczywistym (Skype) ułatwia proces wdrożenia. Rekordowe wdrożenia protokołu mają miejsce w kilka dni!
  • Opcjonalna obsługa czujnika 3D w celu wykrywania wypadków, holowania, stłuczek na parkingu
  • ImmoDALLAS – czyli dodatkowe zabezpieczenie pojazdu klienta. Urządzenie załącza wyjście w przypadku wykrycia braku autoryzacji (DALLAS, RFID). W urządzeniu istnieje możliwość zapisania do 256 numerów identyfikacyjnych kierowców!
  • Wykrywanie sygnału stacyjki za pomocą dedykowanego wejścia analogowego lub napięcia zasilania głównego
  • Możliwość wdrożenia dedykowanych funkcji logicznych, komend, opracowania obsługi modułów na życzenie Partnerów w przypadku nawiązania współpracy
  • Możliwość podłączenia nawigacji Garmin za pomocą konwertera sygnału RS-232 na RS-232-TTL

Strona producenta: ZOBACZ

Terminal GPRS FM15/FM15CAN

Terminal GPRS FM15 to małych rozmiarów profesjonalne urządzenie logistyczne o wysokich parametrach pracy odbiornika GPS i modemu GSM/GPRS. Posiada akumulator zasilania rezerwowego oraz wbudowany czujnik 3D z zaawansowanymi funkcjami do analizy jazdy kierowcy, rejestrowania niebezpiecznych zdarzeń oraz ochrony pojazdu na postoju – wykrywanie holowania.

  • 100% zgodność protokołu Terminal GPRS FM15 z protokołami innych serii urządzeń Albatross
  • Zgodność komend komunikacyjnych
  • Zgodność formatów ramek danych
  • Dedykowany układ zasilania pod instalacje 12V oraz 24V
  • Dedykowane wewnętrzne anteny (GSM oraz GPS)
  • Modem GSM/GPRS 850/900/1800/1900MHz z trybem ultra low power consumption
  • Wysokiej jakości odbiornik GPS z trybem ultra low power consumption
  • Wewnętrzny simholder (otwierany/zamykany)
  • NOWOŚĆ! Wbudowany w Terminal buzzer do sygnalizacji dowolnych informacji kierowcy – możliwość wygenerowania dźwięku przez buzzer dla każdego zdarzenia wykrywanego przez Terminal!
  • NOWOŚĆ! Generowanie alertu w momencie odłączenia Terminala od złącza OBDII – podczas gdy zasilanie główne jest odcięte (gwarancja działania alertu do 3 miesięcy od wyłączenia zasilania głównego!)
  • Obsługa rozwiązania Advanced Ecodriving Solution na podstawie czujnika 3D:
  • Gwałtowne przyśpieszenie
  • Gwałtowne hamowanie
  • Gwałtowny zakręt
  • Wypadek
  • Holowanie
  • Informacja o napięciu zasilania akumulatora rezerwowego
  • Inteligentny algorytm wykrywania sygnału stacyjki

Strona producenta: ZOBACZ

© 2020 Smycz.net – Wszystkie Prawa Zastrzeżone | Wykonanie: CRUMPArt