Skip to content

PRODUKTY - Samochody ciężarowe​

Terminal GPRS S8.5

Terminal GPRS S8.5 umożliwia podłączenie modułów do obsługi zaawansowanych projektów zarządzania flotą transportową. Pełen odczyt danych logistycznych z magistrali CAN J1939/J1708/J1587/FMS/OBDII, zdalne pobieranie plików DDD kart kierowców oraz pamięci masowej, odczytywanie kierowców/statusów z magistrali K-Line (D8), komunikacja, a także zarządzanie transportem za pomocą podłączonej nawigacji GARMIN (FMI)

  • Moduł CAN – odczytuje dane z magistrali CAN (J1939, J1708, J1587, FMS) – ponad 750 pojazdów obsługiwanych! (pełny opis modułu CAN na oddzielnej karcie katalogowej)
  • Moduł TMR – możliwość zdalnego pobierania plików DDD
  • Podłączenie pod K-Line (D8) – w celu czytania statusów tachografu oraz numeru kart kierowców (na wyłączonej stacyjce również!). Obsługiwane wszystkie tachografy cyfrowe
  • GARMIN FMI – umożliwia podłączenie nawigacji GARMIN. Firma Garmin oferuje szeroki wybór przydatnych, wszechstronnych i ekonomicznych rozwiązań do zarządzania flotą
  • Modem GSM/GPRS: 850/900/1800/1900 MHz SIMCOM/QUECTEL z funkcją JAMMING
  • Modem 3G (Global) / LTE-M (Global) Quectel
  • Odbiornik GPS Quectel L10/L70 z funkcją ANTY-JAMMING
  • Podtrzymanie kluczowych parametrów pracy urządzenia: czasu, danych z GPS (dane nigdy nie giną – nawet po zaniku zasilania!)
  • Zaawansowane filtry wejść analogowych (pływaki analogowe, sondy paliwa) z podtrzymaniem danych po utracie zasilania głównego
  • Aktywna zewnętrzna antena GPS (3 metry/SMA) Zewnętrzna 4 zakresowa antena GSM (3 metry/SMA-RP)
  • Zegar podtrzymania wewnętrznego RTC (Real Time Clock) Zewnętrzny RS-232-TL (opcjonalnie: RS-232, RS-486)
  • Wewnętrzny akumulator 550 mAh (opcjonalnie); Kontrola ładowania
  • Obudowa ABS: 89x63x30 [mm] Pamięć na 24.000 zdarzeń (do 48.000 zdarzeń)
  • Sygnalizacja diodami pracy GMS oraz GPS
  • Pełne wsparcie protokołu 1-Wire DALLAS (do 6 termometrów, identyfikacja kierowcy, DALLAS, RFID)
  • Alarm o odłączeniu anteny GPS – monitorowanie w czasie rzeczywistym!
  • Obsługa dedykowanego modułu Wi-Fi produkcji Albatross, który umożliwia komunikację Terminala GPRS S8 z komunikatorem/tabletem za pomocą sieci WiFi
  • Pełne wsparcie dla obsługi technologi Mobileye Pełne wsparcie rozwiązań MDAS MOVON
  • Autorskie rozwiązanie zabezpieczenia wejść urządzenia (zasilanie, wejście sygnału stacyjki, wejścia analogowe) – wejścia te odporne są na uszkodzenia (np. przepięcia w instalacji pojazdu)
  • Przyrostowy firmware – kompatybilny wstecz, zawierający zawsze wszystkie funkcje urządzenia, co gwarantuje łatwość w zarządzaniu wersjami oprogramowania. Pliki do aktualizacji dostarczane są bezpośrednio do partnera w celu dalszej aktualizacji za pomocą serwera FTP
  • Otwarty protokół komunikacyjny oraz zdalne wsparcie inżynierów w czasie rzeczywistym (Skype) ułatwia proces wdrożenia. Rekordowe wdrożenia protokołu mają miejsce w kilka dni!
  • Opcjonalna obsługa czujnika 3D w celu wykrywania wypadków, holowania, stłuczek na parkingu
  • ImmoDALLAS – czyli dodatkowe zabezpieczenie pojazdu klienta. Urządzenie załącza wyjście w przypadku wykrycia braku autoryzacji (DALLAS, RFID). W urządzeniu istnieje możliwość zapisania do 256 numerów identyfikacyjnych kierowców!
  • Wykrywanie sygnału stacyjki za pomocą dedykowanego wejścia analogowego, napięcie zasilania głównego lub z magistrali CAN
  • Możliwość wdrożenia dedykowanych funkcji logicznych, komend, opracowania obsługi modułów na życzenie Partnerów w przypadku nawiązania współpracy

Strona producenta: ZOBACZ

Terminal GPRS S8.3

Wersja Terminala serii 8 posiadająca wszystkie funkcjonalności oferowane przez S8.2 – lokalizacja, wejścia, wyjścia, one-wire – i dodatkowo zapewnia podłączenie do magistrali CAN i odczytuje informacje logistyczne.

  • GSM/GPRS Modem 850/900/1800/1900 MHz SIMCOM/QUECTEL z funkcją JAMING
  • Modem 3G (Global) / LTE-M (Global) Quectel
  • Odbiornik GPS Quectel L10/L70 z funkcją ANTY-JAMMING
  • Wbudowany moduł odczytujący dane z magistrali CAN (J1939, J1708, J1587, FMS, OBDII) – ponad 750 pojazdów obsługiwanych! (pełny opis modułu CAN na oddzielnej karcie katalogowej)
  • Opcjonalnie możliwość podpięcia pod magistralę K-Line (D8) w celu czytania statusów tachografu oraz numerów kart kierowców (na wyłączonej stacyjce również!)
  • Podtrzymanie kluczowych parametrów pracy urządzenia: czasu, danych z GPS (dane nigdy nie giną – nawet po odcięciu zasilania!)
  • Zaawansowane filtry wejść analogowych (pływaki analogowe, sondy paliwa) z podtrzymaniem danych po utracie zasilania głównego
  • Aktywna zewnętrzna antena GPS (3 metry/SMA)
  • Zewnętrzna 4 zakresowa antena GSM (3 metry/SMA-RP)
  • Zegar podtrzymania wewnętrznego RTC (Real Time Clock)
  • Port komunikacyjny RS-232-TL (opcjonalnie: RS-232, RS-485)
  • Wewnętrzny akumulator 550 mAh (opcjonalnie); Kontrola ładowania
  • Obudowa ABS: 89x63x30 [mm]
  • Pamięć na 24.000 zdarzeń (do 48.000 zdarzeń)
  • Sygnalizacja diodami pracy GSM oraz GPS
  • Pełne wsparcie protokołu 1-Wire DALLAS (do 6 termometrów, identyfikacja kierowcy, DALLAS, RFID)
  • Alarm o odłączeniu anteny GPS – monitorowanie w czasie rzeczywistym
  • Obsługa dedukowanego modułu Wi-Fi produkcji Albatross, który umożliwia komunikację Terminala GPRS S8 z komunikatorem/tabletem za pomocą sieci WiFi
  • Pełne wsparcie dla obsługi technologii Mobileye
  • Pełne wsparcie rozwiązań MDAS MOVON
  • Autorskie rozwiązanie zabezpieczenia wejść urządzenia (zasilanie, wejście sygnału stacyjki, wejścia analogowe) – wejścia te odporne są na uszkodzenia (np. przepięcia w instalacji pojazdu)
  • Przyrostowy firmware – kompatybilny wstecz, zawierający zawsze wszystkie funkcje urządzenia, co gwarantuje łatwość w zarządzaniu wersjami oprogramowania. Pliki do aktualizacji dostarczane są bezpośrednio do partnera w celu dalszej aktualizacji za pomocą serwera FTP
  • Otwarty protokół komunikacyjny oraz zdalne wsparcie inżynierów w czasie rzeczywistym (Skype) ułatwia proces wdrożenia. Rekordowe wdrożenia protokołu mają miejsce w kilka dni!
  • Opcjonalna obsługa czujnik 3D w celu wykrywania wypadków, holowania, stłuczek na parkingu
  • ImmoDALLAS – czyli dodatkowe zabezpieczenie pojazdu klienta. Urządzenie załącza wyjście w przypadku wykrycia braku autoryzacji (DALLAS, RFID). W urządzeniu istnieje możliwość zapisania do 256 numerów identyfikacyjnych kierowców!
  • Wykrywanie sygnału stacyjki za pomocą dedykowanego wejścia analogowego, napięcie zasilania głównego lub z magistrali CAN
  • Możliwość wdrożenia dedykowanych funkcji logicznych, komend, opracowania obsługi modułów na życzenie Partnerów w przypadku nawiązania współpracy
  • Możliwość podłączenia nawigacji Garmin za pomocą konwertera sygnału RS-232 na RS-232-TTL
Strona producenta: ZOBACZ

Terminal GPRS FM23

Urządzenie FM23 jest prostszą wersją S8.2

  • Modem GSM/GPRS: 850/900/1800/1900 MHz SIMCOM/QUECTEL z funkcją JAMMING
  • Wewnętrzna czterozakresowa antena GSM 850/900/1800/1900 MHz
  • Odbiornik GPS Quectel L70 z funkcją ANTY-JAMMING
  • Zewnętrzna aktywna antena GPS (3 metrowa/złącze SMA)
  • Urządzenie w 100% zgodne z protokołem Terminali GPRS S8 (komendy, ramki danych)
  • Wewnętrzna bateria do stałego podtrzymania zegara czasu rzeczywistego (RTC)
  • Podtrzymanie kluczowych parametrów pracy urządzenia: czasu, danych z GPS (dane nigdy nie giną – nawet po odcięciu zasilania!)
  • Zaawansowane filtry wejść analogowych (pływaki analogowe, sondy paliwa) z podtrzymaniem danych po utracie zasilania głównego
  • Port komunikacyjny RS-232-TTL (opcjonalnie: RS-232 RS-485)
  • Zintegrowany/wewnętrzny akumulator (Li-Polymer) z kontrolą ładowania i wykrywaniem braku akumulatora (opcjonalnie)
  • Obudowa ABS: 60x50x30 [mm]
  • Pamięć archiwum – minimum 24.000 zdarzeń (do 48.000)
  • Diody LED sygnalizujące siłę sygnału GSM oraz ilość satelit GPS
  • Pełne wsparcie protokołu 1-Wire (6 termometrów, identyfikacja kierowcy, DALLAS, RFID)
  • Alarm o odłączeniu anteny GPS – monitorowanie w czasie rzeczywistym
  • Obsługa dedykowanego modułu Wi-Fi produkcji Albatross, który umożliwia komunikację Terminala GPRS S8 z komunikatorem/tabletem za pomocą sieci WiFi
  • Pełne wsparcie dla obsługi technologi Mobileye
  • Pełne wsparcie rozwiązań MDAS MOVON
  • Autorskie rozwiązanie zabezpieczenia wejść urządzenia (zasilanie, wejście sygnału stacyjki, wejścia analogowe) – wejścia te odporne są na uszkodzenia (np. przepięcia w instalacji pojazdu)
  • Przyrostowy firmware – kompatybilny wstecz, zawierający zawsze wszystkie funkcje urządzenia, co gwarantuje łatwość w zarządzaniu wersjami oprogramowania. Pliki do aktualizacji dostarczane są bezpośrednio do partnera w celu dalszej aktualizacji za pomocą serwera FTP
  • Otwarty protokół komunikacyjny oraz zdalne wsparcie inżynierów w czasie rzeczywistym (Skype) ułatwia proces wdrożenia. Rekordowe wdrożenia protokołu mają miejsce w kilka dni!
  • Opcjonalna obsługa czujnika 3D w celu wykrywania wypadków, holowania, stłuczek na parkingu
  • ImmoDALLAS – czyli dodatkowe zabezpieczenie pojazdu klienta. Urządzenie załącza wyjście w przypadku wykrycia braku autoryzacji (DALLAS, RFID). W urządzeniu istnieje możliwość zapisania do 256 numerów identyfikacyjnych kierowców!
  • Wykrywanie sygnału stacyjki za pomocą dedykowanego wejścia analogowego lub napięcia zasilania głównego
  • Możliwość wdrożenia dedykowanych funkcji logicznych, komend, opracowania obsługi modułów na życzenie Partnerów w przypadku nawiązania współpracy
  • Możliwość podłączenia nawigacji Garmin za pomocą konwertera sygnału RS-232 na RS-232-TTL

Strona producenta: ZOBACZ

© 2020 Smycz.net – Wszystkie Prawa Zastrzeżone | Wykonanie: CRUMPArt